Ręczne i maszynowe – porównanie metod etykietowania

reczne-i-maszynowe-porownanie-metod-etykietowania

Zlecenia etykietowania profesjonalnej firmie, wyspecjalizowanej w usługach co-packingu pozwala na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy oraz gwarantuje otrzymanie wysokiej jakości oznakowania opakowania lub towaru w atrakcyjnej cenie. Świetnie wyglądające, czytelne etykiety zwrócą uwagę na Twoje towary i sprawią, że klienci chętniej po nie sięgną. Projektując etykietę warto zadbać o ekspozycję naszego logo, kolorystykę, a także jakość samej etykiety, tak, aby była ona odporna na łatwe ścieranie. W zależności od potrzeb możesz zdecydować się na usługę ręcznego lub maszynowego etykietowania. Dowiedz się, które rozwiązanie będzie dla Ciebie właściwsze.

Kiedy warto zdecydować się na ręczne etykietowanie produktów?

Etykietowanie ręczne lepiej sprawdzi się przy niewielkich nakładach produktów. Kiedy z jakichś powodów musisz zmienić informacje na wcześniej naklejonej etykiecie, możesz użyć tej metody do usunięcia poprzedniej etykiety i zastąpienia jej nową. Etykietowanie ręczne polega na tym na tym, że pracownik za pomocą dyspensera lub metkownicy nanosi etykietę na na dany produkt lub jego opakowanie.

Kiedy lepszym rozwiązaniem będzie etykietowanie maszynowe?

Na etykietowanie maszynowe warto zdecydować się przy dużych partiach produktów. Proces ten zachodzi z użyciem specjalistycznych maszyn, które są w stanie w łatwy sposób nanosić etykiety o dowolnych rozmiarach i kształtach, jednostronnie lub dwustronnie.

Niezależnie od tego czy potrzebujesz nanieść etykiety na produkty spożywcze, przemysłowe czy może kartonowe opakowania, warto zlecić tę usługę na zewnątrz. W zależności od wielkości partii produktów jak i rodzaju towarów do etykietowania, specjaliści zaproponują taką metodę etykietowania, która będzie najbardziej odpowiednia, najtańsza oraz najszybsza. Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą, którą przeprowadzi Cię przez cały proces etykietowania produktów: przygotuje gotowe etykiety, oklei towary za pomocą wybranej metody i zadba o to, żeby Twoje produkty były czytelnie oznakowane.